Amas bijoux, brend modnih dodataka zadarske kreativke Petre Mičić Garibović, magistre novinarstva i odnosa s javnošću, već punih deset godina osvaja srca brojnih djevojaka ne samo u Zadru, već i širom svijeta. Ime brenda nosi duboko značenje ljubavi, budući da dolazi iz glagola voljeti na Esperantu. Petrine osobne preferencije leže u estetici sedamdesetih godina, koje često nesvjesno utka u njezine kreacije raznoga nakita. Iza ovoga brenda krije se obilje kreativnosti, ali i neizmjeran trud.
- Inspiraciju crpim posvuda oko sebe, a ona se svakako tijekom godina mijenja. Nit vodilja brenda od početaka jest povezanost s morem. Velika inspiracija su mi prekrasne građevine i kulturne znamenitosti u Zadru, ali i ostatku Hrvatske, a posebno me nadahnjuju detalji poput rozeta, istaknula je Petra.
Ove godine proširen asortiman
Tijekom ove godine, Petra je ostvarila još jedan značajan poslovni korak otvaranjem Amas Concept Storea unutar luksuznog Falkensteiner hotela Iadera u prekrasnoj Punta Skali. Ova ekspanzija na novu lokaciju prirodno je rezultirala proširenjem Amas bijoux asortimana.
- Prvenstveno smo specijalizirani za izradu nakita, uključujući narukvice, ogrlice, naušnice i anklete. Ove smo godine donijeli osvježenje na tržište, proširivši svoj asortiman na unisex sunčane naočale koje spajaju stil i UV zaštitu, torbe koje su istovremeno praktične i estetski privlačne, haljine za plažu i ručnike. Kada je riječ o izradi nakita, koristimo srebro kao glavni materijal, no isto tako imamo i manji dio asortimana izrađenoga od zlata. Odabir srebra nakon bižuterije predstavljao mi je logičan korak, budući da je ovaj plemeniti metal dugotrajan te su cijene u potpunosti u skladu s visokom kvalitetom koju pružaju, istaknula je Petra.
Jednostavnost i elegancija
Nakit iz Petrine radionice odiše istinskom elegancijom, istovremeno noseći u sebi notu jednostavnosti koja ga čini prilagodljivim raznovrsnim odjevnim kombinacijama. Njegova svestrana narav omogućuje harmoniju s ležernim svakodnevnim izgledom, ali to ne isključuje da se sjajno uklapa i u svečane odjevne varijante.
Unikatni ukrasi poput bisera, zvjezdica, križića, mjeseca, srca..., obogaćuju ovaj ručno izrađeni nakit. Vrlo su popularni i medaljoni na ogrlicama, koji omogućuju personalizaciju putem graviranja specijalnih datuma, imena i značenja, čineći svaki komad nakita još osobnijim i dragocjenijim.
Kreativni proces Petra opisuje poput oluje ideja, gdje se tisuće koncepata neprekidno rađaju.
- Neke od tih ideja jave se trenutačno, doslovno s kliještima u rukama. Postoje i projekti koji zahtijevaju dublje razmišljanje, tada crteže predajemo grafičkim dizajnerima kako bi razvili svoj puni potencijal. Takvi projekti često evoluiraju nakon što ih vidim u stvarnom okruženju, posebice ako osjećam da neki detalji zahtijevaju prilagodbu. Isto tako, neke ideje na koncu ne zažive jer mi se ne svidi konačan izgled, istaknula je Petra.
Zero waste kao nit vodilja
Predanost ekološkoj odgovornosti jasno se očituje u njihovom pristupu proizvodnji nakita, gdje su postavili ciljeve u smjeru održivosti. Uz proaktivan pristup i nastojeći biti zero waste, svakom donesenom odlukom pokazuju duboko razumijevanje važnosti smanjenja negativnoga utjecaja na okoliš.
- Trudimo se smanjivati otpad, a umjesto gomilanja nepotrebnih ostataka i viškova, nastojimo stvoriti dizajne koji se mogu transformirati i ponovno iskoristiti. Potičemo svoje klijente na promjenu konopaca i drugih elemenata poput bisera, kako bi se nakit mogao oblikovati na nove načine, dajući mu tako novi život, istaknula je Petra.
Ove sezone Bella ogrlice izdvajaju se kao pravi favoriti, privlačeći pažnju svojom izrazito efektnom i originalnom estetikom. Biseri su nizani na način koji stvara očaravajući vizualni efekt u njihovim nježnim sedefastim tonovima.
Suveniri koji pričaju priču
Rozete, koje su postale prepoznatljivi zaštitni znak Amas bijoux brenda, i dalje nastavljaju šarmirati svojom jedinstvenošću i pažljivo osmišljenim dizajnom. Amas rozeta Katedrale svete Stošije, svojom je prisutnošću na stranicama britanskog Voguea donijela dodatni prestiž i prepoznavanje brenda na međunarodnoj razini.
- Naše Amas rozete su nešto na što sam iznimno ponosnija, smatram da su ljudima već itekako poznate te ih svakodnevno šaljemo u razne dijelove svijeta, i u Zagrebu se jako dobro prodaju, a posebno su zanimljive i privlačne turistima, ispričala je Mičić Garibović.
Kad je riječ o budućim planovima, Petra ne preferira opterećivati se previše detaljnim planiranjem, imajući na umu da su
okolnosti vrlo promjenjive. Njezina fleksibilnost u pristupu budućnosti omogućava joj da se prilagodi dinamičnim promjenama te da iskoristi nove prilike koje se mogu pojaviti.- Svakako mi je u planu i dalje biti kreativna te donositi nove, inovativne ideje u svijet nakita. Nadam se da će Amas i dalje privlačiti svoju vjernu publiku koja s ljubavlju prihvaća i nosi komade iz našega šarolikog asortimana, zaključila je Petra.