Iva Bencun nedavno je stupila na dužnost direktorice Turističke zajednice Grada Zadra. Raduje se novim izazovima i što će svojim znanjem i iskustvom moći doprinijeti nastavku pozicioniranja i brendiranja našeg grada kao konkurentne turističke destinacije s tendencijom razvoja cjelogodišnjeg i održivog turizma.
Uz već postojeće kulturne, sportske te zabavne manifestacije, marljivo će raditi i na onim novima te, uz suradnju i sinergiju s ostalim dionicima, nastojati sadržajno pridonijeti razvoju održivog turizma i kvaliteti života lokalnog stanovništva. Vjeruje da su ključni elementi za uspjeh timski rad, snažna suradnja sa lokalnom zajednicom i uključenjem što većeg broja dionika zadarskog turizma. Na tim principima postavit će osnovne smjernice za buduće projekte.
Jedan od najugodnijih gradova za život
Što Vas je potaknulo na kandidaturu?
- Javila sam se na natječaj jer sam imala želju svojim iskustvom i entuzijazmom doprinijeti boljem pozicioniranju Zadra i kao turističke destinacije, ali i kao grada u kojem će ljudi poželjeti živjeti. Rođena sam Zadranka, živim tu skoro cijeli život i smatram da je Zadar jedan od najugodnijih gradova za život.
Kako biste opisali zatečenu situaciju u Turističkoj zajednici, što je dobro, na čemu još valja poraditi?
- Tim ljudi koji rade već dugi niz godina u Turističkoj zajednici rade odličan posao i ono na čemu ćemo zajednički raditi je dalje unaprjeđivati ponudu grada, kroz komunikaciju sa svim dionicima u turizmu, organizaciju zanimljivih događanja I marketing.
Ugodni i nenametljivi sadržaji
Možete li izdvojiti najvažnije elemente svoga programa?
- Iako to netko ne bi smatrao najvažnijim, osim poboljšanja postojećih projekata i uvođenja novih, namjeravam raditi na tome da Zadar učinimo destinacijom koja je primamljiva za cjelogodišnji boravak, prvenstveno njegovim postojećim stanovnicima kroz suradnju s Gradom Zadrom kroz inicijative uređenja samog grada te kroz organizaciju programa kao dodatnog sadržaja koji će biti ugodni i nenametljivi.
Istaknuli ste suradnju s lokalnim dionicima, što to konkretno znači za turizam i jeste li već započeli razgovore?
- Rekla bih kako je upravo taj segment ključan za uspješan i ravnomjeran razvoj destinacije. Jedan čovjek može napraviti nešto, ali cijeli tim ljudi može napraviti kudikamo više. U intenzivnim sam razgovorima sa svim postojećim i potencijalnim budućim partnerima od trenutka kad sam stupila na novo radno mjesto.
Imate bogato iskustvo, između ostalog, i s organizacijom događaja, možete li već sada s nama podijeliti neke ideje i zamisli?
- Smatram kako je važno osluškivati želje stanovnika grada. Trebamo organizirati događanja okrenuta prema njima, odnosno ona koja će biti važna u smislu promocije grada i regije kao autohtone sredine koja živi ugodan, sadržajan i cjelogodišnji život. Mediteranski ritam života - to je naša najveća snaga. Znate da Danci imaju njihov popularni, već poznati hygge - moj prijatelj iz Danske mi kaže: mi ga imamo u teoriji, a vi - vi ga živite. Fjaka je nešto što je svojstveno ovom prostoru i samo što je nismo izgubili, a to je ogromna vrijednost općenito, a u turističkom smislu se može jako simpatično brendirati.