Iva BencunBojan Bogdanić
StoryEditor
Iva Bencun, direktorica TZGZ

Fjaka se u turističkom smislu može jako simpatično brendirati

Jedan čovjek može napraviti nešto, ali cijeli tim ljudi može napraviti kudikamo više. U intenzivnim sam razgovorima sa svim postojećim i potencijalnim budućim partnerima od trenutka kad sam stupila na novo radno mjesto, kaže Bencun

Iva Bencun nedavno je stupila na dužnost direktorice Turističke zajednice Grada Zadra. Raduje se novim izazovima i što će svojim znanjem i iskustvom moći doprinijeti nastavku pozicioniranja i brendiranja našeg grada kao konkurentne turističke destinacije s tendencijom razvoja cjelogodišnjeg i održivog turizma.

Uz već postojeće kulturne, sportske te zabavne manifestacije, marljivo će raditi i na onim novima te, uz suradnju i sinergiju s ostalim dionicima, nastojati sadržajno pridonijeti razvoju održivog turizma i kvaliteti života lokalnog stanovništva. Vjeruje da su ključni elementi za uspjeh timski rad, snažna suradnja sa lokalnom zajednicom i uključenjem što većeg broja dionika zadarskog turizma. Na tim principima postavit će osnovne smjernice za buduće projekte.

Hvalevrijedno iskustvo

Nova direktorica Turističke zajednice Grada Zadra aktivno se služi s četiri strana jezika te je u sklopu predstavljanja programa pokazala zavidne komunikacijske vještine, koji su preduvjet za učinkovitu suradnju s partnerima i predstavljanje na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini. Osim agencijskog poslovanja, razumijevanja segmenata tržišta, distribucijskih kanala, tržišta gostiju te marketinških alata za promociju destinacije, ima hvalevrijedno iskustvo u organizaciji događanja. Nositeljica je više projekata koji su se uspješno organizirali i etablirali te predstavljaju jedan od motiva dolaska u našu destinaciju, a za dio projekata i događanja angažirana je u drugim destinacijama.

Jedan od najugodnijih gradova za život

Što Vas je potaknulo na kandidaturu?

- Javila sam se na natječaj jer sam imala želju svojim iskustvom i entuzijazmom doprinijeti boljem pozicioniranju Zadra i kao turističke destinacije, ali i kao grada u kojem će ljudi poželjeti živjeti. Rođena sam Zadranka, živim tu skoro cijeli život i smatram da je Zadar jedan od najugodnijih gradova za život.

Kako biste opisali zatečenu situaciju u Turističkoj zajednici, što je dobro, na čemu još valja poraditi?

- Tim ljudi koji rade već dugi niz godina u Turističkoj zajednici rade odličan posao i ono na čemu ćemo zajednički raditi je dalje unaprjeđivati ponudu grada, kroz komunikaciju sa svim dionicima u turizmu, organizaciju zanimljivih događanja I marketing.

Jasna vizija

Predstavila je jasnu viziju, nove ideje za valorizacijom novih lokacija te potrebu za poboljšanjem postojećih, kao i uvođenja novih turističkih proizvoda i inovativnih ideja s ciljem jače destinacijske konkurentnosti u okvirima održivog razvoja valorizirajući vrijednosti i potrebe lokalnog stanovništva.

image

Zadar panorama

Filip Brala

Ugodni i nenametljivi sadržaji

Možete li izdvojiti najvažnije elemente svoga programa?

- Iako to netko ne bi smatrao najvažnijim, osim poboljšanja postojećih projekata i uvođenja novih, namjeravam raditi na tome da Zadar učinimo destinacijom koja je primamljiva za cjelogodišnji boravak, prvenstveno njegovim postojećim stanovnicima kroz suradnju s Gradom Zadrom kroz inicijative uređenja samog grada te kroz organizaciju programa kao dodatnog sadržaja koji će biti ugodni i nenametljivi.

Istaknuli ste suradnju s lokalnim dionicima, što to konkretno znači za turizam i jeste li već započeli razgovore?

- Rekla bih kako je upravo taj segment ključan za uspješan i ravnomjeran razvoj destinacije. Jedan čovjek može napraviti nešto, ali cijeli tim ljudi može napraviti kudikamo više. U intenzivnim sam razgovorima sa svim postojećim i potencijalnim budućim partnerima od trenutka kad sam stupila na novo radno mjesto.

Imate bogato iskustvo, između ostalog, i s organizacijom događaja, možete li već sada s nama podijeliti neke ideje i zamisli?

- Smatram kako je važno osluškivati želje stanovnika grada. Trebamo organizirati događanja okrenuta prema njima, odnosno ona koja će biti važna u smislu promocije grada i regije kao autohtone sredine koja živi ugodan, sadržajan i cjelogodišnji život. Mediteranski ritam života - to je naša najveća snaga. Znate da Danci imaju njihov popularni, već poznati hygge - moj prijatelj iz Danske mi kaže: mi ga imamo u teoriji, a vi - vi ga živite. Fjaka je nešto što je svojstveno ovom prostoru i samo što je nismo izgubili, a to je ogromna vrijednost općenito, a u turističkom smislu se može jako simpatično brendirati.

10.02.2024., 09:54h
03. ožujak 2024 22:58