StoryEditorturista još ima
Hvale se brojkama, a o jadu zadarskog turizma šute ko zaliveni
Grad Zadar je prije nekoliko godina izradio i dokument znakovitog naziva Strategije razvoja turizma Grada Zadra za razdoblje 2016.-2026. koji nastao u suradnji sa Sveučilištem u Zadru. Na otprilike 200 stranica tog dokumenta nalaze se brojne statistike i podaci o prostoru, stanovništvu i gostima, spominju se održivost, inovacije i unaprijeđivanje usluga, kao i oblici turizma kojem težimo - kupališni, nautički, zdravstveni, sportsko-rekreacijski, kulturni, te turizam treće dobi. No, što to znači u praksi? Pa, u principu ništa. Naime, jedinice lokalne samouprave po zakonu su dužne izraditi takve strategije, no ne postoji zakon koji ih obvezuje da iste zaista i provedu, pa sve te strategije ostaju mrtvo slovo na papiru
Početak je studenog i turistička sezona, barem onakva kakvu je često poimamo u svojim glavama, odavno je gotova. Ipak, grad je i dalje pun turista, što potvrđuju i podaci kako je u listopadu u Hrvatskoj ostvareno 8 posto više noćenja, kao i oni da je Zadar, uz Dubrovnik, Split i Poreč, grad s najviše noćenja u prethodnom mjesecu.
No, turisti koji se u ovom trenutku nalaze u Zadru upoznat će se s jednom neočekivanom “turističkom atrakcijom”...
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU - NA KIOSCIMA OD PETKA (8. STUDENOGA)