Inkluzivno obrazovanje se ogleda u osiguravanju jednakih mogućnosti u procesu stjecanja potrebnih znanja i vještina za kvalitetno školovanje u sustavu redovne škole, uvažavajući različitosti među pojedincima.
- Pravo na obrazovanje je temeljno ljudsko pravo, koje kroz povijest nije uvijek bilo dostupno svima, nego je bilo povlastica privilegiranih skupina. Svi mi danas možemo biti sretni dostupnošću obrazovanja, iako ostaju neke nejednakosti i prostor za poboljšanje obrazovnih politika. Različitost je legitimna i na nama je odgovornost da odgovaramo na potrebe onih koji su različiti, istaknula je Karamatić Brčić.
Obrazovna inkluzija je proces koji traži kontinuirano međusektorsko djelovanje, kako bi stjecanje kompetencija tijekom školovanja osiguralo kasniji ulazak u svijet rada. Za to je potreban stručan kadar, a manje škole koje nemaju sustavnu podršku mogu se povezati s većima.
- Razlike bi trebalo svesti na minimum. Budimo podrška onima koji u tome imaju poteškoća, poručila je Karamatić Brčić.