37204
Izvor: Pixabay
StoryEditor
MOLIM, OBJAVITE

Stanovnici Markežićeve ulice u Diklu već mjesec dana bez interneta i telefona

Prijavili su kvar nadležnim teleoperaterima Hrvatski telekom i Telemah Hrvatska te je kvar lociran - prekinut je podzemni kabel u Ulici Markežića kod kućnog broja 5

Javili su nam se šokirani stanovnici Markežićeve ulice u Diklu koji su već mjesec dana bez kućnog interneta i fiksne telefonske linije.

Prijavili su kvar nadležnim teleoperaterima Hrvatski telekom i Telemah Hrvatska te je kvar lociran - prekinut je podzemni kabel u Ulici Markežića kod kućnog broja 5.

Međutim, do današnjeg dana i tko zna do kada građanima navedene ulice onemogućen je pristup internetu i fiksnoj telefonskoj liniji.

- Uz sve zahtjeve, pozivanja i prijava stanara prema navedenim operaterima, ne vidimo rješenje, nema ni odgovora do kada će ovakva situacija trajati, kazao je Bruno Milin u ime stanovnika ulice i dodao da im nikako nije jasno zašto se u mjesec dana kvar nije otklonio.

Valja napomenuti da se u predmetnoj ulici ne izvode radovi aglomeracije.

Poslali smo upit operaterima tražeći objašnjenje zašto kvar nije uklonjen u realnom vremenu, kada će biti te hoće li stanovnici ove ulice biti oslobođeni plaćanja računa za uslugu koju nisu bili u mogućnosti koristiti.

- Uslijed oštećenja telekomunikacijskog kabela došlo je do poteškoća u korištenju usluga za dio korisnika HT-a na navedenom području. Kako bi se izvršila sanacija i omogućilo ponovno daljnje korištenje uslugama, potrebno je ishoditi dozvole i suglasnosti za radove na javnoj površini, što je postupak koji zahtijeva određeno vrijeme i na koji, nažalost, ne možemo utjecati. Prema trenutno dostupnim informacijama, očekujemo kako bismo tijekom sljedećeg tjedna trebali dobiti potrebne dozvole nakon čega će se odmah pristupiti sanaciji te biti omogućeno ponovno nesmetano korištenje uslugama. Korisnicima HT-a koji su prijavili poteškoće mjesečna naknada bit će umanjena sukladno trajanju smetnje te će im biti ponuđene zamjenske usluge dok se ne omogući korištenje standardnih usluga. Iskreno se ispričavamo zbog nastalih poteškoća i neugodnosti, odgovorili su iz Hrvatskog telekoma.

05.04.2024., 11:07h
23. studeni 2024 21:07