Što se tiče komercijalnog smještaja, u rujnu 2025. je ostvareno 236.700 dolazaka ili 5% više nego 2024. Komercijalnih noćenja je bilo 1.355.400 ili 5% više nego lani.
U nautici je bilo 21.300 dolazaka i 148.000 noćenja, što je 5% manje nego 2024.
U nekomercijalnom smještaju je zabilježeno 4.000 dolazaka, te je ostvareno 463.000 noćenja ili 5% manje nego 2024.
U razdoblju siječanj-rujan 2025. godine ostvareno je 2.080.600 dolazaka, što je 2% više nego 2024. Noćenja je bilo 15.001.500, što je 1% više. Od toga je domaćih dolazaka bilo 339.500, a ostvarili su preko 3.700.000 noćenja. Stranih je bilo 1.741.000, a ostvarili su gotovo 11.300.000 noćenja.
U prvih devet mjeseci 2025. najviše je dolazaka, i to 847.000 evidentirano u objektima u domaćinstvu uz 5.432.000 noćenja, što je nešto manje nego 2024. godine.
Kampovi su ostvarili 415.400 dolazaka i 2.615.000 noćenja, što je 5% više nego lani.
U hotelima je bilo 393.000 dolazaka i 1.362.000 noćenja, što je 6% više nego 2024.
Ostali ugostiteljski objekti za smještaj također ostvaruju značajan promet, u prvih devet mjeseci 184.000 dolazaka te 855.600 noćenja, što je 3% manje.
U nautici je bilo 107.400 dolazaka i 695.000 noćenja, što je 2% manje nego 2024.
U nekomercijalnom smještaju je zabilježeno 127.000 dolazaka i 4.004.000 noćenja ili 1% manje nego 2024.
Što se tiče dolazaka stranih gostiju u razdoblju siječanj – rujan 2025. godine, najviše je bilo dolazaka iz Njemačke 296.000 i 2.314.000 noćenja, što je isto kao lani. Slijedi Slovenija sa 222.000 dolazaka i 2.020.000 noćenja ili jednako, Poljska 195.000 dolazaka i 1.200.000 noćenja ili 7% više, Češka 126.000 dolazaka i 900.000 noćenja što je jednako, Austrija 128.000 dolazaka i 819.500 noćenja ili jednako, Slovačka 109.400 dolazaka i 779.300 noćenja ili 2% više. Slijedi Mađarska 100.600 dolazaka i 610.300 noćenja ili 3% manje, a BiH 47.000 dolazaka i 279.600 noćenja ili 5% više.
- Iz navedenih podataka je razvidan pozitivan trend noćenja u rujnu u odnosu na isti period 2024.godine što je u skladu s našim strateškom ciljevima. Primjetan je značajniji rast turističkog prometa u hotelima i kampovima, što je sigurno pokazatelj kontinuiranog rada te kvalitetno organizirane prodaje komercijalnih kapaciteta, kao i rezultat otvorenja novih objekata visoke kategorije. Zabilježeni turistički promet u objektima u domaćinstvu uvelike ovisi o ažurnom prijavljivanju gostiju, rekao je direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić.
Zaključio je kako i u dosadašnjem dijelu listopada hoteli bilježe dobru popunjenost, a na brojke će pozitivno utjecati i najavljena velika sportska i poslovna događanja u gradu u listopadu.