U dva dana iznajmljivači će se moći upoznati s novitetima i uvijek zanimljivim pitanjima iz područja zakonskih obveza i propisa za iznajmljivače, vidljivosti na platformama kao što su Booking.com i Airbnb, digitalnim alatima, podizanja kvalitete usluge i sličnog.
Jedan od ključnih dijelova programa je predstavljanje turističkih agencija i servisa sa zadarskog područja, kao što je inovativna zadarska digitalna platforma Rentlio, koja će predstaviti najnovije trendove i alate koji mogu pomoći iznajmljivačima u optimizaciji poslovanja i učinkovitijem upravljanju rezervacijama. Sve to, istaknula je na otvaranju direktorica TZ grada Zadra Iva Bencun, omogućit će zadržavanje, ako ne i podizanje kvalitete usluge privatnih iznajmljivača, kojima se Hrvatska i Zadar vole hvaliti.
- Moramo ipak biti svjesni kako u okruženju ima i drugih lijepih zemalja, makar ne lijepih poput Hrvatske te da je bitno paziti na omjer cijene i kvalitete, odnosno usluge koju dajemo gostima. Smatram kako viša cijena nije problem ukoliko smo pritom podigli i kvalitetu usluge, primjerice ako gostima nudite domaćinsku uslugu ili mu na stol donosite kvalitetne namirnice. Gost se tada neće osjećati prevarenim i neće žaliti što je više platio, rekla je Bencun.
Predstavila je tri projekta Turističke zajednice koja će i u ovoj sezoni biti od velike pomoći iznajmljivačima. To su novi ažurirani priručnik za iznajmljivače, koji će biti dostupan u digitalnom i tiskanom obliku za dva tjedna, zatim Chatbot za iznajmljivače na internetskim stranicama TZ grada Zadra, gdje će se uz pomoć AI-ja moći dobiti kvalitetne i brze informacije iz postojeće baze te aplikaciju mVisitor, kroz koje se na jednostavan način, skeniranjem osobnog dokumenta, vrši prijava turista.
Iznajmljivačima će se predstaviti i aplikacija Smart Lift novog koncesionara taksi prijevoza na Zračnoj luci Zadar, koja je na tragu Ubera i Bolta, ali će imati i dodatne sigurnosne elemente poput provjere vozila i vozača te transparentnu cijenu.
- Nekad je cijeli naš posao oko smještaja, ponude u destinaciji i uslužnosti padao u vodu jer bi taksisti uslugu prijevoza od Zračne luke do grada naplatili 70 ili 80 eura. Drago mi je što se Zračna luka uhvatila s time u koštac te će turisti po slijetanju imati za to određenu osobu koja će ih dovesti do taksija, i to po unaprijed dogovorenoj cijeni. Želimo da gosti imaju pozitivno iskustvo na dolasku i povratku kako bi nam se u budućnosti i vratili, rekla je Bencun.
Dani iznajmljivača nastavljaju se sutra u hotelu Kolovare od 10 sati s temama kao što su oglašavanje na portalima, vidljivost oglasa, uloga marketinga, uz predstavljanje aplikacije Rentlio One.