Tko od starije generacije Zadrana ne zna za legendarnog Klaudija Goića, sada 82-godišnjaka sa zadarskih Stanova, koji je početkom 70-ih godina prošlog stoljeća na kultnom britanskom motociklom Norton uz tutnjavu 2-cilindraša s “dvista na sat” jurio Jadranskom magistralom, da ga nisi mogao ni “sinjati”. Bilo je to tada događaj koji se željno čekao.
- Originalan Britanac, motor Norton Commando 750 serije 1968. – 1970., bio je s prednjom bubanj kočnicom, motorom obujma 745 ccm i snage 58 KS pri 6800/min. Za 5.5 sekundi ubrzao bi do 190 km/h, ponosno će Klaudio Goić.
Jurica Jerković, Oliver Dragojević, Norton
Goić je Nortona kupio od splitskog i hrvatskog legendarnog nogometaša, Jurice Jerkovića (1950. – 2019.), kapetana Hajduka i bivše države.
- Motor sam kupio s tek 1.000 prijeđenih kilometara. Kako onda nije bilo novaca u nogometu kao danas Jerković ga je za poklon dobio od Hajduka. A za ubrzanu prodaju je pridonijelo što se Jerković sa suvozačem, sad pokojnim Oliverom Dragojevićem, igrom slučaja pao dok je s Nortonom điravao po splitskoj rivi. I Jurica i Oliver zaradili su ozljede i gips, prisjeća se Goić.
Uspješan prijevoznički poduzetnik, zaljubljenik u motore, automobile i oktane, osim po Nortonu poznat je i po kamionu iz 1952. godine s desnim volanom. Mogao je prevoziti 800 betonskih blokova ili 1.200 blokova iz Nina s 10-ak gredica.
Ima sve utrke F1 od 1963.
- Kamion je tada bio kao nepresušno zlato. Posla je bilo ka’ u priči. Primjerice, poduzetnik Roca iz Vodica bi mi često s punim povjerenjem dao punu vrećicu, na desetke tisuća maraka da mu u Velikoj Gorici kupim i dovezem popularne kupe kanalice, prisjeća se Goić, koji živi kod stanarske crkve Kraljice mira.
Općina, Vodovod, Areodrom, Zadarkomerc, Puntamika line
Strastveni ljubitelj motora oldtimera i auto trka Formule 1 na kazetama ima sve utrke F1 od 1963. godine. Bio je na brojnim utrkama gdje se družio s Nikijem Laudom i drugim svjetski poznatim vozačima formule. S Alfa Romeom GTA s aluminijskom karoserijom je u bivšoj državi vozio rallyje u konkurenciji Palikovića i Štroka, a Ducati 175 i druge motore na riječkoj Preluci i Trsatu, Zagrebačkom velesajmu, s Bevandom i Kosićem.
- Dva puta sam bježao u Italiju ali su me vratili. Kao vozač sam najprije radio u općini gdje sam vozio limuzinu. Zatim sam vozio u Vodovodu, govori Goić, kojem u žilama umjesto krvi kola benzin.
Vozio je cisternu s gorivom za avione u Zračnoj luci, 12 godina bio vozač u Zadarkomercu. A nakon 12 godina vožnje autobusa Puntamika line kod Deranje s nevjerojatnih 62 godine radnog staža je otišao u mirovinu.
- Motore, automobile i trke sanjam dan i noć, sasvim ozbiljno će Klaudio Goić.