Francuskim turističkim agentima, turoperatorima, avioprijevoznicima, medijima, travel blogerima, ali i predstavnicima sportske javnosti i Međunarodnog olimpijskog odbora predstavljeno je ono po čemu je Hrvatska najprepoznatljivija u svjetu po turizmu i po sportu. "Nakon Europskog prvenstva u nogometu u Njemačkoj i najveća sportska pozornica svijeta učinila nam se kao izvrsna prilika za dodatnom promocijom naše zemlje. Francuska je jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta s velikim potencijalom daljnjeg rasta i razvoja, posebno u smjeru održivosti. Prepoznajemo potencijale hrvatskog turizma na tržištu Francuske te sam uvjeren kako ćemo, prema dosadašnjim pozitivnim trendovima, i u ovoj godini ostvariti odličan turistički promet s ovog tržišta, posebno u posezoni koja nam slijedi", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić.
Događanju su, uz direktora Staničića, prisustvovali i bivša predsjednica Republike Hrvatske ujedno i članica Međunarodnog olimpijskog odbora Kolinda Grabar Kitarović, predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša, otpravnica poslova u Veleposlanstvu RH u Parizu Senka Burić te brojni drugi uzvanici.
"Popularnost naše zemlje potvrđuju gotovo svakodnevne objave u najeminentnijim medijima, a danas gotovo da nema organizatora putovanja koji nema zastupljenu Hrvatsku u svojim programima. Brojnim realiziranim kampanjama i projektima nastojimo našu zemlju pozicionirati kao premium, visokokvalitetnu i održivu destinaciju, jer Francuze najviše privlače iskonske prirodne ljepote, bogato kulturno i povijesno naslijeđe, ali i vrhunska eno-gastronomija čiji smo samo mali djelić odlučili predstaviti i brojnim okupljenim partnerima tijekom Olimpijade i događanja u Hrvatskoj kući", rekla je Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
Tijekom večeri hrvatski chefovi Marko Đurašević i Branimir Prnjak, iz splitskog restorana Zrno soli koji nosi MICHELINOVU preporuku, upoznali su goste s hrvatskom autohtonom gastronomijom, dok su duh Mediterana upotpunile stare dalmatinske pomalo i zaboravljene hrvatske skladbe u izvedbi Katice Marinović. Više od 140 posjetitelja uživalo je u izložbi 30 fotografija koje su uzvanike uvele u putovanje hrvatskim regijama, spajajući turizam i sport. U dosadašnjem dijelu godine s tržišta Francuske ostvareno 310 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima. (Tomislav Radić)