Grad Zadar bi u idućoj godini, dakle 2023 trebao uložiti 4, 4 milijuna eura za izgradnju cesta, Pri tom je, kako kažu, prioritet opremanje Vidikovca, Vitrenjaka, Karme i Belafuže. Naime, na ovim područjima se intenzivno odvija izgradnja stambenih poslovnih objekata. Dakle investitore i vlasnike zemljišta, kako bi sve funkcioniralo kako treba, treba i infrastrukturno zadovoljiti.
Tako će se dio sredstava utrošiti na rekonstrukciju, uređenje ili izgradnju cesta Josipa Jurja Križanića prema Žmirićima, nastavak Ulice Admirala Jakova Šubića od Cezana prema Veterinarskoj stanici, infrastrukture stambene zone naselja Crno, spojne ceste Ulice Peroša i Put Špetica u Diklu, III faze Ulice Nikole Tesle. Nastavit će se također radovi na izgradnji kanalizacijskog sustava, rekonstruirat će se Ulica Admirala Jakova Šubića Od Cezana kao i Ulica Stanka Vraza.
Isto tako dio sredstava trebao bi biti uložen u uređenje prometnog raskrižja Braće Miroslava i Jakova Perice, Šestanskog prolaza i Puta Kotlara. Trebala bi se rekonstruirati raskrižja na ulazu u Bili Brig, a trebalo bi se i započeti sa rekonstrukcijom pristupne ceste i Petrčanima sa spojem na D306. U sklopu izgradnje osme faze kolektora visoke zone oborinske odvodnje počet će i obnova Ulica Ivana Gundulića, Đure Sudete i Denisa Špike. Spomenutim ulicama, koje se spajaju sa Putom Dikla, predviđena je izgradnja kružnog toka.
Isto tako, trebala bi početi izgradanja obilazne prometnice oko Dikla s pristupnom cestom za parkiralište iznad dikljanskog groblja. Kad ne bi bilo investitora nikad ni cesti ne bilo, a kamoli kanalizacije, kazali bi neki, no ipak je najvažnije da se gradi.