Burak Baykan rekao je na početku kako su svi koji su sudjelovali u realizaciji ovog projekta zaslužni za njegovo ostvarenje.
- Od kada smo 2014. godine odabrali lokaciju za našu investiciju, prošli smo kroz zahtjevan period. Mnoge su se stvari promijenile u svijetu i regiji. Promjene su zahvatile i turizam, osobito u pogledu preferencija gostiju. Ipak, jedna je stvar ostala konstanta – naša predanost ostvarenju ovog projekta upravo u Zadru. Iznimno smo sretni što smo uspješno dovršili projekt, jer otvorenje Hyatta predstavlja prekretnicu za zadarski turizam. Potencijal hotela je golem, a vjerujemo da će doprinijeti razvoju cjelogodišnjeg turizma u Zadru. S vremenom će se jasno pokazati kako će otvorenje hotela unaprijediti i dodatnu ponudu koju grad nudi, rekao je Baykan.
Peter Norman, viši potpredsjednik Hyatta, rekao je kako vjeruje da će uskoro i drugi slijediti primjer i kvalitetu hotela Hyatt Regency u unaprjeđenju infrastrukture, ne samo u Zadru, već i duž cijele obale, naglasivši kako će prvi zadarski hotel s pet zvijezdica obilježiti tržište u godinama koje dolaze.
- Oduševljen sam što se nalazim u srcu hrvatske obale, zajedno s našim partnerima s kojima surađujemo više od 30 godina, te povodom otvaranja našeg prvog hotela Hyatt u Hrvatskoj. Za nas je ovo vrlo važan kamen temeljac za nastavak rasta u regiji. Riječ je o području za koje, iz naše strateške perspektive, vjerujemo da je ključno za budućnost resort destinacija unutar Europe, s prekrasnom obalom, izuzetno srdačnim stanovništvom, i mislim da je ovo početak podizanja turizma u ovom dijelu Hrvatske na višu razinu, rekao je Norman.
Generalni direktor Hyatt Regencyja Zadar Valentin Röttger ustvrdio je kako mu je ovo najdraži Hyattov hotel, dodavši kako u hotelu radi 125, uglavnom domaćih, zaposlenika, dok se u sezoni taj broj penje na 150.
- Kada vidite ovaj objekt, postoji samo jedna riječ koju stalno ponavljam – zadivljujuće. Upravo to govore i svi koji dolaze razgledati hotel. Bilo da se radi o individualnim gostima, turističkim agentima ili grupama iz korporativnog sektora koje ovdje žele organizirati događanja, reakcija je uvijek ista. Oči im se rašire, i mislim da proizvod govori sam za sebe. Također, veselim se i dolasku svih ljudi iz Zadra. U Hyattu smo uvijek ponosni na to što smo otvoreni za lokalnu zajednicu jer vjerujemo da je lijepo kada se lokalno stanovništvo susreće i miješa s međunarodnim gostima. To je nešto što bismo zaista voljeli vidjeti. Dakle, budite naši gosti. Bilo da je riječ o Alfred’s baru, restoranu Phoenix ili Barnhouseu, bit će nam izuzetno drago ako ljudi iz Zadra budu naši gosti. Također me posebno veseli i činjenica da, iako svi znamo da je zapošljavanje u turizmu vrlo izazovno, mi smo prilikom otvaranja postigli da više od 90 % zaposlenika čine domaći ljudi iz Hrvatske, naravno većinom iz Zadra, ali i iz drugih krajeva. To je zaista impresivno jer ima i dosta ljudi iz raznih dijelova svijeta, a nije lako pronaći ljude u današnjim uvjetima. Zato je činjenica da smo uspjeli uključiti toliki broj lokalnih ljudi nešto na što smo izuzetno ponosni, rekao je Röttger.