Hrvatska je tijekom prošle godine ostvarila odlične turističke rezultate, posebice na britanskom tržištu s kojeg je ostvareno preko 3,7 milijuna noćenja, a da hrvatske destinacije i ove godine mogu očekivati vrlo dobre trendove potvrđuju i brojne medijske objave o našoj zemlji u britanskim medijima.
Tako je tijekom vikenda popularni The Sun objavio posebni prilog o putovanjima u sklopu kojeg je objavljen tekst o Dubrovniku novinarke Emily Fairbairn, koja je u ovom turističkom biseru Hrvatske boravila od 7. do 13. listopada prošle godine. Tekst je objavljen u tiskanom izdanju The Suna, kao i na portalu te se očekuje kako će članak prosječno generirati preko 31 milijun čitatelja mjesečno. To je odlična promocija za Dubrovnik, koji je prikazan kao grad raznolike ponude za svaku vrstu posjetitelja, a novinarka posebno ističe mit da je riječ o destinaciji koja je dostupna samo turistima dubljeg džepa. Dubrovnik je opisan i kao biser Jadrana s kristalno čistim morem te gastronomijom svjetske klase.
O Hrvatskoj piše i The Guardian u kojem je objavljen veliki tekst o 24 skrivene plaže u južnoj Europi, a svoje su mjesto među izdvojenim plažama pronašle i četiri hrvatske plaže. Riječ je o tri plaže iz zadarske regije među kojima su plaže Južna Luka na Ugljanu, uvala Brbinjšćica na Dugom otoku te plaže poznatog turističkog mjesta Šimuni na Pagu, dok se četvrta plaža nalazi u Istri, a riječ je o plaži otoka Sveta Katarina. Osim hrvatskih plaža u tekstu su istaknute i brojne plaže iz drugih zemalja među kojima su Grčka, Španjolska, Francuska, Italija i Portugal, a očekuje se kako će članak prosječno generirati preko 22 milijuna čitatelja mjesečno kojima će tako biti približene manje poznate, ali i dalje atraktivne hrvatske destinacije i lokacije.