Lani je takvih građana bilo 60 posto.
Po 16 posto građana za kupnju namirnica za Uskrs izdvojit će između 50 i 70 eura, odnosno 80 i130 eura.
Potom slijede iznosi od 30 do 40 eura i 40 do 50 eura koje će izdvojiti po 14 posto građana, a 11 posto planira potrošiti nešto više od toga, odnosno od 70 do 80 eura.
U usporedbi s prošlom godinom nešto manje je onih koji planiraju tradicionalni uskrsni doručak ili ručak. To planira 78 posto građana, dok ih je lani bilo 80 posto.
U opskrbi namirnicama za Uskrs najveći dio građana kao prvi izbor navodi hipermarkete i velike trgovine, gdje će kupovati dvije trećine njih (66 posto), što je za šest posto više nego lani.
Iz domaće, vlastite proizvodnje opskrbit će se 17 posto građana, jednako kao i prošle godine, a malo su pali supermarketi i male prodavaonice gdje će ove godine kupovati osam posto građana ili dva manje nego lani.
Jednako toliko ih planira opskrbu obaviti na tržnici samo što je ovdje riječ o četiri posto pada jer je lani na tržnici kupovalo 12 posto građana, pokazuje anketa. (Hina)