Hrvatski štand u StuttgartuTZZŽ
StoryEditor
UZ POČETAK TURISTIČKIH SAJMOVA

Mjesta gdje će se predstavljati turistički aduti Zadarske županije

Ožujak kao i uvijek počinje s najjačim, Njemačka, Berlin, ITB (05.03.-07.03.) poslovni sajam na kojem županijska TZ već tradicionalno nastupa s nizom ovdašnjih partnera na svom štandu

Iako je vrijeme kada su sajmovi bili vrhunac turističke promocije prošlo u današnjem online svijetu, direktni susreti s poslovnim partnerima i potencijalnim gostima i dalje imaju svoje značenje i važnost za turistički receptivne zemlje poput Hrvatske.

Motivacija koja određuje nastupe

image

Predstavnici Turističke zajednice Zadarske županije, Turisthotela i Ilirije na sajmu u Utrechtu

TZZŽ

Kod pitanja o nastupima Turističke zajednice Zadarske županije direktorica Mihaela Kadija naglašava kako je sada glavna motivacija koja određuje nastupe odlazak na:

-specijalizirane sajmove za koje postoji snažna inicijativa sukladnih gospodarskih subjekata i udruženja, a financiranje nastupa se udružuje između subjekata/udruženja/TZŽ; gdje se dakle s partnerima iz realnog sektora odnosno turističkih tvrtki vezanih uz pojedine segmente (kamping, nautika i sl.) ili više TZ-a područja nastupa zajednički

-uspješnu suradnju s ostalim Turističkim zajednicama područja Dalmacije; kada sve četiri županijske zajednice iz Dalmacije, najčešće i uz pridruživanje Ličko-senjske skupa odrađuju pojedina tržišta, dijeleći napore i troškove

-suizlaganja na sajmovima na kojima nastupa HTZ; poput odrađena dva nastupa u Utrechtu i Stuttgartu, a kojima se participira u ukupnoj nacionalnoj promociji

-suizlaganja s ključnim dionicima regije na poslovnim sajmovima; dakle onima zatvorenim za obilčne posjetitelje gdje nastupi imaju smisla samo s ovdašnjim kompanijama koje tamo već imaju dogovorene susrete s postojećim ili potencijalnim novim partnerima, poput najsnažnijih odnosno londonskog WTM-a ili berlinskog ITB-a

-ključna emitivna tržišta.

Program u veljači

image

Predstavnici Turisthotela i Ilirije na najvećoj europskoj kamping gala večeri

TZZŽ

U tom smislu već je odrađen Utrecht (Vakantiebeurs, 10.01.-14.01.) s kampingom odrađen sa HTZ-om i partnerima iz Turisthotela i Ilirije, odnosno u istom partnerstvu njemački Stuttgart (CMT, 13.01.-21.01.) te s TZ-ima Dalmacije i Like finski centralni sajam (Helsinki, Matka, 19.-21.01.2024.)

Upravo se odvija New York Travel & Adventure Show (27.01.-28.01.) s tamošnjim predstavništvom HTZ-a. U intenzivnom ritmu s početkom veljače slijede: London, sajam Destinations (02.02.-04.02.) opet nastup s TZZŽ-i TZ-a Dalmacije i Like, kao i Švicarska, odnosno Zürich sjama FESPO (01.02.-04.02.) gdje se nastupa s HTZ-om, a Hrvatska je zemlja partner sajma. Istovremeno je i Bruxelles - Vacances (01.02.-04.02.) i nastup TZZŽ-i TZ-a Dalmacije i Like, pa onda Italija, Milano, i glavni talijanski sajam BIT (04.02.-06.02.).

Nakon ovako nabijenih nastupa kraći predah i slijede: Muenchen, sajam F.R.E.E., nama koji su Bavarci ključni gosti iznimno važan sajam (14.02.-18.02.), te još uvijek u veljači još jedno obraćanje nizozemskoj odnosno publici Beneluxa opet u Utrechtu sali sada na Fiets en wandelbeurs posvečen aktivnom turizmu (23.02.-25.02.) gdje se opet nastupa s TZ -ima Dalmacije i Like.

I ožujak kao i uvijek počinje s najjačim, Njemačka, Berlin, ITB (05.03.-07.03.) poslovni sajam na kojem TZ ZD županije već tradicionalno nastupa s nizom ovdašnjih partnera na svom štandu.

U ožujku je potom dogovoren nastup s HTZ-om Beč, Ferienmesse (14.03.-17.03.), a istovremeno se odrađuje jug Italije odnosno Napulj BMT (14.03.-16.03.) gdje osnažujemo zajednički nastup HTZ-a jer je Hrvatska zemlja partner. Španjolska i Barcelona sa sajmom B- Travel također su u ovom “nabijenom” vremenu (15.03.-17.03.) a TZZŽ nastupa s TZ-ima Dalmacije i Like, a tu je i Prag, Holiday World (15.03.-17.03.) kao i Pariz, MAP (14.03.-17.03.). Tek malo potom slijedi sjever Italije i Bolzano, Freizeit (25.03.-28.03.) koji će nastup nositi TZO Preko.

Pripreme za iduću godinu

U travnju su Italija i Bologna, a kako ime kaže Fiera del Cicloturismo, dakle specijalizirani biciklistički sajam (05.04.-07.04.) a publici se obraćaju TZZŽ-i Dalmacije i Like. Do ljeta u klasičnom sajmovanju je još važan Frankfurt, IMEX (14.-16.05.) za turizam posebnih događanja (MICE) i nastup s HTZ-om.

I potom, dok turizam bude još jako žestok valja krenuti obrađivati iduću godinu, a sve počinje s njemačkim i talijanskim kamping tržištima - Düsseldorf, Caravan Salon (30.08.-08.09.), a nastup je TZZŽ-i Dalmacije i Like, i ključni kamping sajam cijele Italije Parma, Il Salone del Camper (14.09.-22.09.) gdje će se nastupiti s organizacijom TOP CAMPING.

I onda se sa cijelim turističkim poslovnim svijetom kreće u ozbiljno planiranje i propagiranje iduće godine na World Travel Market u Londonu (05.11.-07.11.), do kad ćemo već znati kako smo završili s ovom turističkom godinom.

31.01.2024., 10:31h
DAMIR MARIČIĆ
23. studeni 2024 02:37