TZO Pašman predstavila je novu image brošuru koja je namijenjena promociji, prezentaciji, sudjelovanju na raznim sajmovima u Hrvatskoj i inozemstvu te distribuciji u TIC uredima.
Brošura sadrži niz fotografija, edukativne tekstove, kartu na kojoj su ucrtane sve važnije plaže na otoku i brojne druge zanimljivosti, a tiskana je na engleskom i hrvatskom jeziku.
– Ova brošura nastavak je kreiranja prepoznatljivog brend identiteta TZO Pašman i ističe pašmanske posebnosti i ljepote. U brošuri je stavljen naglasak na upoznavanje sa zanimljivostima poput suhozida, picigina, Pašmanskog kanala, ali i na edukaciji o zaštićenim vrstama poput plemenite periske i važnosti njezinog očuvanja, objašnjava direktorica TZO Pašman Petra Perinović.
Najveća posebnost koju ova brošura sadrži jest idejno rješenje koje je osmislila TZO Pašman, a koje svim korisnicima brošure omogućuje da oboje Galešnjak – otok ljubavi te ga iskroje iz brošure prema uputama i pošalju kao razglednicu. Na posljednjoj stranici nalazi se i izmjenjivi QR kod koji korisnicima omogućuje odlazak na web stranicu TZO Pašman.
– Htjeli smo da brošura dobije dodanu vrijednost pa smo tako stvorili personaliziranu razglednicu koja će svakako biti jedan od načina na koji će posjetitelji svoje emocije i doživljaje s Pašmana moći prenijeti drugima. Na samoj razglednici nalazi se prepoznatljivi otok ljubavi Galešnjak koji je ujedno i dio TZO Pašman pa se tako uklopio kao izvrsna poveznica u kreiranju razglednice. Planiramo uskoro i izradu pod brošura o gastronomiji, kulturi, prirodi i slično kojima će se nadopunjavati image brošura, dodala je Perinović.
Glavninu fotografija koje se nalaze u brošuri kreirali su Filip Brala i Jakov Đinđić – domaći fotografi čijim iskusnim okom su nastali izuzetni motivi otoka Pašmana. Grafičku pripremu i oblikovanje napravila je tvrtka @projectby.it., informira Otok Pašman.