Pravo sudjelovanja imaju pravne i fizičke osobe koje imaju registriranu djelatnost, odnosno ovlaštenje za obavljanje djelatnosti, a ponuda se može podnijeti isključivo za jednu lokaciju. Za više lokacija potrebno je dostaviti zasebne ponude. Početna zakupnina definirana je Odlukom o naknadi za korištenje javnih površina na području Općine Povljana ("Službeni glasnik Zadarske županije", broj 10/22).
Korisnici javnih površina obvezni su sklopiti Ugovor o odvozu otpada s "Čistoća Povljana d.o.o." i uredno podmirivati troškove, a za djelatnosti koje zahtijevaju električnu energiju i/ili vodu, obavezna je ugradnja brojila. Ponude ponuditelja za koje se utvrdi da imaju nepodmirena dugovanja prema Općini Povljana, "Čistoći Povljana d.o.o." ili "VODOVODU d.o.o." neće biti razmatrane. Svi dokazi moraju biti dostavljeni u izvorniku ili preslici. Ukoliko se dostavi preslika, na zahtjev nadležnog tijela, ponuditelj je dužan predočiti izvornik.
Obavezna dokumentacija uz ponudu:
Ispunjen prijavni obrazac (dostupan na http://www.povljana.hr)
Dokaz o registraciji djelatnosti (izvadak iz obrtnog registra, sudskog registra, rješenje i sl.)
Dokaz o uplati jamčevine
Potvrda o nepostojanju duga prema Općini Povljana, "Čistoći Povljana d.o.o." i "VODOVODU d.o.o."
Dokaz o tehničkim uvjetima ako se radi o postavljanju štekata
Ostali dokazi sukladno Natječaju
Ponude se dostavljaju u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici, neposredno u pisarnici Općine Povljana ili preporučenom poštom, na adresu:
OPĆINA POVLJANA
Stjepana Radića 20, 23249 POVLJANA
s obaveznom naznakom na omotnici:
"Za natječaj za javnu površinu 2025. – NE OTVARAJ"
Bez obzira na način dostave, ponude moraju biti zaprimljene najkasnije do 12:00 sati, 7. svibnja 2025. godine. Otvaranje ponuda bit će javno, a jedini kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najviša ponuđena cijena.
Dokumentaciju i više informacija o natječaju možete pronaći ovdje.