<p>Kruzer Silver Spirit vezan na Pozdravu Suncu</p>
Kruzer Silver Spirit vezan na Pozdravu SuncuLuka Jeličić
StoryEditor
OBJAVLJENI NATJEČAJI ZA RADNA MJESTA

Turistička zajednica Zadarske županije uvećat će se za tri zaposlenika

Turistička zajednica Zadarske županije objavila je natječaje za primanje u radni odnos na radna mjesta:

- Specijalist koordinator za brend i komunikaciju (1 izvršitelj - m/ž), Stručni suradnik/specijalist za razvoj proizvoda i upravljanje kvalitetom (1 izvršitelj -m/ž), Suradnik za digitalni marketing i baze podataka – pripravnik (1 izvršitelj - m/ž). Natječaji su objavljeni sukladno Statutu TZ Zadarske županije (NN 118/2020), Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19)...

Uvjeti za radna mjesta propisani su Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22) i Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19).

Natječaji su objavljeni na mrežnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na poveznici:

https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti

Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ), prema njihovom obrazloženju, ovim snaženjem ljudskih resursa prati jačanje same destinacije, ali i odgovornosti, zadaća i prihoda u skladu sa zakonskim promjenama kojima je regionalnim TZ značajno ojačan status u okviru sustava turističkih zajednica, a što tijekom pandemijskog razdoblja nije bilo moguće realizirati. Te odgovornosti, ali i ambiciozni planovi za naredno razdoblje nameću značajno veću dinamiku rada, te su učinile novu sistematizaciju neophodnom. Ovom odgovara činjenica da su izmjenama zakona uz veće ovlasti u TZ županija dobili i značajnija sredstva od turisitčke pristojbe(Što se također kroz Coronu nije previše osjetilo).

Tim povodom direktorica Mihaela Kadija je izjavila:

"Radujemo se proširenju našeg malog i vrijednog tima. Snažno smo se vratili na turističku scenu i taj status moramo zadržati i ojačati, a naš plan za buduće četverogodišnje razdoblje je ambiciozan i zahtjevan. Gotovo 70 posto našeg budžeta odnosi se na komunikaciju i oglašavanje gdje kroz brojne aktivnosti konkuriramo domaćim i inozemnim destinacijama. Uz promidžbu, naše odgovornosti kao destinacijske menadžment organizacije ulaze u sferu razvoja proizvoda, ali i prikupljanje i dijeljenja znanja. U tom segmentu ćemo u sljedećem razdoblju značajno istupiti i posebno dati podršku onim dijelovima županije gdje je izazov za razvoj turizma veći, poput ličkog dijela županije koji ima veliki potencijal. Usvojena je i nacionalna strategija turizma, te regionalni plan razvoja županije, a njihov naglasak na zeleno i održivo stvara veliku odgovornost cijelom sustavu i dionicima u turizmu. Za provedbu svega navedenoga potreban nam je jak tim, snažnih kompetencija, ali svakako i pun želje i ponosa za promoviranje naše prekrasne destinacije – Zadarske županije."- kazala nam je Kadija. 

07.01.2023., 18:14h
DAMIR MARIČIĆ
19. svibanj 2024 07:38