Turistička zajednica Zadarske županije objavila je natječaje za primanje u radni odnos na radna mjesta:
- Specijalist koordinator za brend i komunikaciju (1 izvršitelj - m/ž), Stručni suradnik/specijalist za razvoj proizvoda i upravljanje kvalitetom (1 izvršitelj -m/ž), Suradnik za digitalni marketing i baze podataka – pripravnik (1 izvršitelj - m/ž). Natječaji su objavljeni sukladno Statutu TZ Zadarske županije (NN 118/2020), Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19)...
Uvjeti za radna mjesta propisani su Pravilnikom o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22) i Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19).
Natječaji su objavljeni na mrežnim stranicama Turističke zajednice Zadarske županije na poveznici:
https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti
Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ), prema njihovom obrazloženju, ovim snaženjem ljudskih resursa prati jačanje same destinacije, ali i odgovornosti, zadaća i prihoda u skladu sa zakonskim promjenama kojima je regionalnim TZ značajno ojačan status u okviru sustava turističkih zajednica, a što tijekom pandemijskog razdoblja nije bilo moguće realizirati. Te odgovornosti, ali i ambiciozni planovi za naredno razdoblje nameću značajno veću dinamiku rada, te su učinile novu sistematizaciju neophodnom. Ovom odgovara činjenica da su izmjenama zakona uz veće ovlasti u TZ županija dobili i značajnija sredstva od turisitčke pristojbe(Što se također kroz Coronu nije previše osjetilo).
Tim povodom direktorica Mihaela Kadija je izjavila:
"Radujemo se proširenju našeg malog i vrijednog tima. Snažno smo se vratili na turističku scenu i taj status moramo zadržati i ojačati, a naš plan za buduće četverogodišnje razdoblje je ambiciozan i zahtjevan. Gotovo 70 posto našeg budžeta odnosi se na komunikaciju i oglašavanje gdje kroz brojne aktivnosti konkuriramo domaćim i inozemnim destinacijama. Uz promidžbu, naše odgovornosti kao destinacijske menadžment organizacije ulaze u sferu razvoja proizvoda, ali i prikupljanje i dijeljenja znanja. U tom segmentu ćemo u sljedećem razdoblju značajno istupiti i posebno dati podršku onim dijelovima županije gdje je izazov za razvoj turizma veći, poput ličkog dijela županije koji ima veliki potencijal. Usvojena je i nacionalna strategija turizma, te regionalni plan razvoja županije, a njihov naglasak na zeleno i održivo stvara veliku odgovornost cijelom sustavu i dionicima u turizmu. Za provedbu svega navedenoga potreban nam je jak tim, snažnih kompetencija, ali svakako i pun želje i ponosa za promoviranje naše prekrasne destinacije – Zadarske županije."- kazala nam je Kadija.