Hrvoje Anić, direktor Turističke zajednice Zadarske županijeOsobni Arhiv
StoryEditor
DESTINACIJA GODINE

Hrvoje Anić: "Zadarska županija je turistički jedinstvena, a Hyatt i Hilton su snažan iskorak ka luksuzu"

Prisutnost globalno poznatih brendova Hyatt i Hilton privući će u našu županiju zahtjevnije posjetitelje koji će zasigurno željeti konzumirati i vrhunske usluge. Svakako je to snažan poticaj za razvoj one vrste ponude koja će takvim gostima moći i udovoljiti. Naša će županija biti privlačnija posjetiteljima koji žele višu kvalitetu, a visoka je kvaliteta pružene usluge i inače nešto čemu bismo trebali težiti i po čemu biti prepoznatljivi

Nedavno su u Maloj vijećnici Zadarske županije potpisani ugovori o poslovnoj suradnji između Turističke zajednice Zadarske županije i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) koja je Zadarsku županiju odabrala za destinaciju 2025. Tim povodom smo razgovarali s direktorom Turističke zajednice Zadarske županije Hrvojem Anićem.

UHPA je za destinaciju godine u 2025. odabrala Zadarsku županiju. Kakve ćemo benefite imati od toga?

Zadarska županija će, sa svojom bogatom povijesti, prirodnim ljepotama, kulturnom baštinom i raznolikim sadržajem, biti tijekom cijele 2025. godine promovirana kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija. Stoga su Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica Zadarske županije sklopile ugovor o poslovnoj suradnji temeljem kojeg će UHPA tijekom 2025. godine u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima, javnim događanjima i tiskovinama promovirati Zadarsku županiju kao preporučenu domaću destinaciju. To bi ukratko bili ključni benefiti koje će Zadarska županija ostvariti temeljem suradnje s Udrugom hrvatskih putničkih agencija. Ova će sjajna suradnja biti još jedan snažan korak i izvrsna prilika za dodatnu promociju naše županije na domaćem i stranim tržištima. Istaknimo još kako je UHPA jedna od vodećih strukovnih udruga u turizmu te najveće udruženje turističkih agencija u Hrvatskoj. Ova naša suradnja uključuje prijem Turističke zajednice Zadarske županije u pridruženo članstvo. UHPA u svojem članstvu broji 200-tinjak redovnih članova koji pružaju usluge turističkih agencija i turoperatora te više od 100 pridruženih članova iz hotelijerstva, prijevoza, strukovnog obrazovanja, turističkih vodiča, te drugih ustanova i udruga vezanih uz turizam. Tijekom godine UHPA organizira brojna događanja, radionice i susrete na kojima prisustvuju članovi UHPA-e i partneri udruge.

image

Potpisivanje ugovora s UHPA-om u Zadarskoj županiji

Karlo Ivković

Promocija jača prepoznatljivost

Što konkretno za Zadar i Zadarsku županiju znači UHPA-ina promocija?

Zadarska županija, destinacija koja pruža savršen spoj prirode, kulture, gastronomije i autentičnih doživljaja, bit će tijekom 2025. godine označena kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija u svim informativnim i promotivnim materijalima udruge, elektroničkoj komunikaciji, javnim nastupima i događanjima, sjednicama, regionalnim sastancima, seminarima i edukacijama, stručnim predavanjima i društvenim događanjima, Danima UHPA-e, internetskoj stranici uhpa.hr, društvenim mrežama i publikacijama Udruge. Projekt “UHPA-ina domaća destinacija” dugi niz godina preporuča domaće i strane destinacije s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa i ciljanom promocijom destinacije te povećanjem turističke potrošnje. Ova će suradnja Turističke zajednice Zadarske županije s Udrugom hrvatskih putničkih agencija sasvim sigurno pridonijeti daljnjoj prepoznatljivosti naše županije kao iznimno poželjne destinacije za brojne oblike turizma, uz sve ostale, za aktivni, nautički, kamping, koje desetljećima promoviramo, kao i enološki te gastronomski i poslovni turizam koje posljednjih godina posebno ističemo.

Kako se županija može organizirati kao jedna turistička destinacija, postoje li konkretni alati?

Zadarska se županija već godinama brendira kao jedna teritorijalna jedinica i to pod marketinškim nazivom Zadarska regija/ZADAR REGION. U svim promidžbenim aktivnostima Turistička zajednica Zadarske županije promovira našu županiju kao turističku destinaciju čija je jedna od temeljnih karakteristika raznolikost. Tako trajno ističemo Zadarsku regiju kao cjelinu koja posjetiteljima nudi brojne mogućnosti u prekrasnim prirodnim područjima velike raznolikosti. Od duge i razvedene obale nestvarne ljepote, niza zadivljujućih otoka, planinskih vrhunaca, plodnog zaleđa, mirnih jezera i divljih rijeka do šarmantnih primorskih i otočnih mjesta i drevnih gradova, Zadarska regija nudi široku paletu proizvoda posebnih interesa. Ukratko, Zadarska je županija jest jedna turistička destinacija i kao takvu je Turistička zajednica Zadarske županije svim postojećim alatima i promovira.

image

Hotelski brend Hyatt donosi posebnost i luksuz turističkoj ponudi županije

Zt

Hyatt i Hilton - posebnost i luksuz

Što za ovaj ugovor i za naš turizam općenito znači otvaranje hotela poput svjetskih lanaca Hyatt i Hilton?

Dolazak svjetskih lanaca Hyatt i Hilton u Zadarsku županiju predstavljaju snažan iskorak u donošenju posebnosti i luksuza turističkoj ponudi županije. Ti globalno prepoznati brendovi svakoj destinaciji donose dodatnu vrijednost svojom kvalitetom i vrhunskom uslugom. Prisutnost globalno poznatih brendova Hyatt i Hilton privući će u našu županiju zahtjevnije posjetitelje koji će zasigurno željeti konzumirati i vrhunske usluge. Svakako je to snažan poticaj za razvoj one vrste ponude koja će takvim gostima moći i udovoljiti. Naša će županija biti privlačnija posjetiteljima koji žele višu kvalitetu, a visoka je kvaliteta pružene usluge i inače nešto čemu bismo trebali težiti i po čemu biti prepoznatljivi. To i jest bit turizma i ugostiteljstva. Zadarska županija može i treba biti destinacija koja razvija turizam više kvalitete, a to podrazumijeva i razvoj ponude za zahtjevnije goste koji za sebe traže upravo najveću kvalitetu.

Imate sad godinu dana intenzivne suradnje s UHPA-om. Kakva je strategija?

Suradnju namjeravamo maksimalno iskoristiti na način da ćemo putem već spomenutih kanala UHPA-e plasirati sve novosti, informacije, ponude, događanja i sve ostale relevantne informacije iz Zadarske županije. Posebno nas veseli kako će se ovogodišnji Dani UHPA-e, najveći godišnji skup članova i partnera Udruge, održati od 26. do 28. ožujka upravo u našoj županiji, u Hotelu Pinija u Petrčanima. Bit će to sjajna prilika da se Zadarska županija sa svojom ponudom predstavi predstavnicima turističkih agencija, članicama UHPA-e te predstavnicima Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, strukovnih udruga i medija.

17.02.2025., 10:52h
Karlo Ivković
20. veljača 2025 20:40