Provjerili smo s Johnom Ivanom Krstičevićem, direktorom Čistoće raspolažu li dovoljnim brojem ljudi i opreme kako bi spremno odgovorili na izazove koje donosi špica turističke sezona, kao i uvode li, s obzirom na visoke temperature, dodatne odvoze smeća. Također, zadnjih su se dana društvenim mrežama širile fotografije krupnijeg otpada pored kontejnera te su građani komentirali da, iako imaju pravo na odvoz dvaput godišnje, moraju čekati na odvoz krupnog otpada pa je direktor objasnio o čemu je riječ te kakva je sada situacija.
Povećani udio bolovanja
- Trenutno se nalazimo na početku vršnog godišnjeg opterećenja koji će trajati do kraja rujna. Opremljeni smo dovoljnim brojem vozila i ostalom potrebnom opremom. No, trebalo bi nam još nekoliko radnika kako bismo mogli premostiti veliki problem, a to je povećani udio bolovanja što nam remeti popunjavanje posada i dnevnih smjena, kaže nam Krstičević te dodaje da je uveden ljetni, pojačani režim pražnjenja kao i svake godine, od 15.6. do 15.9., i da se detektirane tzv. crne točke redovito obilaze i da se po ukazanoj potrebi pristupa dodatnom odvozu.
Sezonsko čišćenje
Korisnici su komentirali da je mnogo krupnog otpada pokraj kontejnera, ali, kako saznajemo od direktora, riječ je o čišćenju i pripremanju za sezonu, a inače je stanje stabilno.
- Trenutno nema liste čekanja na odvoz glomaznog otpada te svi korisnici dobiju termine u relativno brzom roku. Duže liste se događaju tijekom svibnja i lipnja kada korisnici praktički “sezonski” rješavaju glomazni otpad iz svojih objekata zbog čega se stvara gužva na listama čekanja. U ostalom dijelu godine stanje je stabilno, ističe Krstičević.
Na koncu, pitali smo na koji način mi građani možemo doprinijeti što boljem funkcioniranju.
- Građani najviše pomažu pravilnom selekcijom i odvajanjem otpada. Također nam uvelike pomaže što češće korištenje reciklažnih dvorišta. Najgora varijanta je da se raznorazni otpad ostavlja kod spremnika ili na javnoj površini, zaključuje Krstičević.