Došlo je vrijeme da i novinar Zadarskog tjednika skrati kosu i sredi brkove. Preporučili su mi frizerski salon BRONX Barber Shop na zadarskom bulevaru kod kafića ET (bivša pizzeria Ivica i kafić Dorset), odmah do parkirališta kod Porezne uprave...
“Tu su dva mlada Albanca iz Kosova ali meštri od zanata, izaći ćeš mlađi, šarmantan ka’ David Beckham, Brad Pitt i drugi glamurozni svjetski lipotani, ma ka’ faca”, što u šali što u zbilji ipak je uvjerljiv prijatelj Šime.
Muškaraci vole biti u trendu
Znam da su frizeri iz Kosova traženi u Austriji, Njemačkoj i drugdje u europskim zemljama, a od nekidan sam se uvjerio da su i “in” i u Zadru.
Unutar BRONX Barber Shopa u vlasništvu zadarskog poduzetnika Tihomira Tihe Kneževića, topla atmosfera, iz zvučnika se čuje ugodna “sotto voce pisma”, a pred vama ljubazan, naočit i samozatajan 25-godišnji frizer Albin Hajdari, Albanac iz Drenovca u Kosovu, koji uporno i vidno uspješno uči hrvatski jezik.
- Frizersku školu i zanat sam završio u Prištini. Nakon nekoliko godina rada u frizarskom salonu umjesto Austrije i Njemačke odabrao sam Hrvatsku i Zadar, i nisam pogriješio. Ljudi su su super, a klima samo takva, kazao je Albin, koji u Zadru živi sa suprugom i djetetom.
A u BRONX-a su dva frizera imena Albin. Naime, i drugi frizer u BRONX-a je također Albin i Kosovar - Albanac, 22-godišnji Albin Dedaj iz Kline kod Peći.
Frizura u stilu i ritmu života
- Dobra frizura je podjednako važna muškarcima i ženama. A ono što priželjkuje svaki muškarac u trendu je uskladiti tip kose s frizurom koja dobro izgleda, ali se i relativno lako održava. Moda, modne revije i zvijezde uvijek će diktirati trendove koje će klijenti tražiti u salonima, reći će Albin.
Težak rad i posvećenost frizerskoj profesiji donose uspjeh. Albin barata škarama samo tako, ne kao da je napunio tek nekoliko godina, već kao je desetljećima u frizerskom poslu, savršeno, brzo, spretno, mladenački, virtuozno.
- Treba odabrati frizuru koja odgovara kvaliteti i gustoći kose, ali i stilu i ritmu života kojim svaki pojedinac živi. Pratimo trendove. Moraš znati što se događa, gledati YouTube, Instagram i druge društvene mreže, ići na edukacije. Ljudi to primijete, uvjeren je Albin.
Bitno je izaći uređen
Brijačnice tradicionalno nikad nisu tek mjesta gdje se šiša kosa i uređuju brada i brkovi, nego su to mjesta komunikacije bez digitalnog svijeta, tradicionalno u analognom prostoru.
- Dolaze kako bi se jednostavno ugodno osjećali kod nas. Ovdje dolaze mnogi. I poznati i manje poznati ljudi, djeca, mladići, muževi, bitno je da se opuste i da izađu uređeni, poručio je u radno-modnom razgovoru za Zadarski tjednik, Tihomir Tiho Knežević, vlasnik BRONX Barber Shopa.